Merve43 Cennet1212 valla en onemlisi sağlık hayır bir de diyolar kıskanıyorsunuz yarim kilo almış olsa mutlu olurdunuz filan. Ya kim neden hiç tanımadığı bir bebeğin kilo almamasiyla ya da az almasıyla mutlu olsun.
Damla_K Merve43 icleri fesat cunku canım ya. Bide biri bi arkadaşla bana sırf bu yuzden elestrildigi icin kıskanıyosunuz haset vs kızımın g***ü yiyin yazdı ay. Bizim derdimiz o meleklerle degil ki anlayamazsın iste
ZeynepSareMom Mrv-hmz 2350 doğdu şuan 3 aylik 5500..İlk ay 1200 gr 2. 1100 gr 3. Ayinda 950 gr almis..Git gide dusuyor sadece anne sütü ile besliyorum 😌 Ama hic önemli değil sagligi yerinde olsun yeter 🌸
Mrv-hmz ZeynepSareMom sağlıklı olması en önemlisi zaten. Bana hemşirem ayda genelde 500 gram alınması lazım dedi, ben ilk zamanlar biraz mama verdim belki o yüzden bu kadar aldı, inşallah sağlıklı olsunlarda 🤲
Mrv-hmz Merve43 Bu kadar alınmanız bana komik geldi açıkcası. Ben burda sadece genel olarak kaç kilo almışlar merak ettim sizi rahatsız ettiyse yazmayabilirdiniz. Bende sizi ciddiye alıp cevap verdim. Ben burda herşeyi sorabilirim ilk kez anne oluyorum. Sanki şahsınıza kötü konuştum ayıp olmuş bu yazılanlar.
Mrv-hmz Cennet1212 zaten benim hemşirem 500 gram alması lazım demişti 600 gramı neden az görüyorsunuz ki. Ben sadece benimki fazla mı almış diye merak ettim. İlk zamanlar sütüm az diye mama vermiştim. Neden altında illa birşey arıyorsunuz. Evladınız sağlıklı ise lütfen bu kadar alınganlık göstermeyin.
Shylkyc Mrv-hmz alışacaksınız 🙂 burada bebeği kilolu olanlar, evliliği yolunda gidenler, seviyeli konuşanlar pek sevilmiyor. Sağlıkla büyütün ne güzel de almış kilosunu. Yarasın miniğe 😌
Mrv-hmz Damla_K Ne güzelde suizan da bulunuyorsunuz. Bence annelere böyle düşünceler yakışmaz. Benim ne amaçla açtığımı nerden biliyorsunuz bu kadar.
gulsah0715 Mrv-hmz çok cahilce açılmış bir post.okşatın gurununuzu tebrikler.sanırım seni poh pohlayann biri yok çevrenizde . Hele iyiki aldırtmışsın kiloyu yılın annesi seçildin canım 😄😄
Damla_K Mrv-hmz senden cok var burda ordan biliyorum normal kilo almıs iste adınızı da buraya sorcanız yakında ilk aylarda zaten o sekil alır bunu bilmiyor musun hadi bilmiyosn hemsiren doktorun yok mu mahsus yapıyor sonra üste cıkıp annelikten vurmaya calısıyosunuz
Mrv-hmz gulsah0715 Size cevap veririm ama bir anneyi üzmek istemem. İstediğiniz gibi düşünebilirsiniz. Bu kadar kasmayın ayrıca kendinizi rahat olun.
Mrv-hmz Shylkyc Annelerin bu kadar hırçın olması beni şaşırttı. İnsanlar klavye başında çok rahat düşünmeden yazabiliyorlar.