Mrv-hmz bak gerçekten burdaki sorun senin sorman değil sadece kırdıysam hakkını helal et ama burası artik gerçekten bebeğinin ayda 1bucuk 2 kilo aldığını öğrenen annenin kostur kostur gelip bebegim şu kadar almış sizce nasıl sizinki ne kadar diye gelip kiyas yaptığı bi platform haline geldi. Bebegim 5 aylik 9bucuk kilo sanki biraz zayıfladı mi yazan istersin, 8 aylık 10 küsur kilodaki bebege kilo alması için takviye soran mi istersin, bebeğinin kilosu az düşük olup endişelenen annenin postunun altına benimki o ayda şu kadardı seninki az cnm yaaa yazan mi istersin. Yanı gerçekten sıkıldık artik bi tarafta da iştahsız bebeğiyle uğraşan, meme reddiyle mucadele eden, refluden bebeği sürekli kuşan kilo almayan, lokma yedirmek için deli gibi uğraşan hergun üzüntüden sinirden ağlayan anneler var. Yanı bunları göre göre gelip de bebeğim 1bucuk kilo almış bu ay sizce nasıl yazanlari ben artik hos karsilayamiyorum