laleninannesi gerçekten alkışlıyorum sizi 👏 eltim benden 1 ay sonra doğum yaptı, sütü az olduğu için doktor kontrolünde mama takviyesine başladılar. Benim kızımla kilosu şu an aynı. Bana sütün yaramıyor zayıf bu çocuk diyorlar, eltime emzirmek zor mu geliyor mamayla şişirdin çocuğu diyorlar. Bana gelip bak ne güzel mama veriyor, büyüdü bebeği diyorlar. Ona gidip bak o emziriyor üşenmiyor sadece anne sütü veriyor diyorlar. İkimizi de yediler bitirdiler. 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Ya her bebek farklı farklı. Mama da yese, sütte içse farklı. Anlatamıyoruz insanlara 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️