Merve43 ahahaha akşam akşam iyi güldürdünüz allahta sizi güldürsün şu kilo olayını niye bu kadar takılıyor anlamıyorum her bebeğin kilo alma kapasitesi bellidir emmese de mama yesede durum bu yani her annenin sütü bir değil ki her mama yiyen bebekte aynı ölçekte mama yemez şahsen benim bebeğim 4 ayına 1 hafta kaldı 3 ölçek mamayı zar zor içiriyorum verdiğimde ama yaşıtları 150cc bazen fazlasını içiyor yani burada öyle görüyorum napiyim şimdi zorla mı tıkayım sırf kilo alsın diye sağlıklı olsun önemli olan ha 5 kg ha 10 kg yani