Omer_humeyra_1920 Other kulak arkası içinde krem ve alerji damlası kullanmıştık geçti uzun bi süre sonra. şuan kulak arkasında yok el bileğinde çıkıyo sadece
Other Omer_humeyra_1920 doktora gidemedigimizden ezbere krem de almak istemiyorum bende bitkisel urun olan Coresatinin pembesini kullanmaya basladim
Other Omer_humeyra_1920 instigramdan bi doktora sordum Eumovate krem 2×1 surun ve zaditen damla 2×4 damla ağzına damlatın demişti bu ilaçları yazmış anlattım durumu ama tabi görerek muayene etmek ayrı benim yorumumla yol göstermesi ayrı cesaret edemedim alıp kullanmaya çünkü net bi tani yok
Yazilimcianne Other hmm evet alerjiye daha çok benziyor. Coresatin çok iyi geldi bize umarım size de iyi gelir. 8.aydan sonra vücudun toleransı yükseldiği için alerji çok daha kolay atlatılıyor. Şanslı döneme geçmişsiniz
Melikegulbas Omer_humeyra_1920 bennmde bebeğim 3 aylık doktor verdi krem sürdük geçti ama daha sonra tekrarlama yaptı ve alerjik olabilir dedi biodermanın kremini verdi yüzü ve vucudu için ınu kullanıyorz
Omer_humeyra_1920 Melikegulbas onu kullandık biz bebekken fakat tekrarladığı için bidaha almadım size faydalı olur inşallah
incisu07 AAS bende de aynı ben saçlar için şampuan kullanıyom geçiriyor bedenim içinde krem kullanıyorum ama sonra tekrar çıkıyor geçen bir şey değil tekrarlıyor sürekli
Cansu89 Omer_humeyra_1920 bızde bugun gttık kan tahlili istedi doktor yarın çıkacak sonucumuz nasıl diyet verıyorlar peki.birde anlamadıgım şu mesela yumurtaya alerjısı var ıcınde yumurta olan hıcbı bırsey yemıycz pogaca börek vs
Omer_humeyra_1920 Cansu89 malesef yiyemiyosun bide sadece yumurtayla başlamıyo süt ve süt ürünleri dana eti sabır isteyen bi durum
zuzula Kızlar benimde bebeğim 3.5 aylık ve alerjiden kaynaklı egzaması vardı 1 aydır.İpekhanımın çiftliği egzama kremini arastırın derim tamamen bitkisel bi krem ve ilk sürmeden cok farketti.
emirhanecozlem Gokubcera canım bişey sorcam bende bebegime travazol kullanıyorum ama korkuyorum yan etki falan yapar diye. Sen nasıl kullandın ne sıklıkla ve ve kadar
Oyku123ss11 Bizimde aynı ya iyice ilerledi egzama hipokort krem var sürüyorum geciyo gibi oluyo ama gecmiyo yara oldu bilekleri ellrnn üstü vücudunda da var kasiniyo gece uyuymyo bu yüzden maglum hastynede gidemiyoruz nasıl geçecek bilmyrm
Cansu89 Oyku123ss11 mustela stelopıa krem alabılırsınız bzde aynı durumdayız hıpokortu 5gun kullanıp bırak dedı doktorumuz mustela cok ıyı gelıyor
linakusunannesii Gokubcera sağlık ocağı falan yazması lazım mı yoksa direk eczane veriyor mu . Benim kızımın suratında da varda böyle sivilce sivilce şeklinde değil ama kızarıyor kızaran yerler sertleşiyor sonra kabuklu dökülme oluyor