Yeni atlattık bizde canım.Bacaklarda yoktu sırtındada ama kollarında çok vardı koştuk altı falan kıpkırmızıydıı.Ve yüzüne vurmuştu.Demir ilacı bitirdik sidefer markası ondan sonra yüzü hep kırmıZı pütürcük oldu.Doktora gitmedim.Arkadaşımın eşi dermalotogdu.Resim attım saolsun ilgilendi.Kortizonlu krem aöyledi içine hametanda koyun karıştırın dedi ama bebeklere uygunmuş 4 gün kullanın dedi gündüz kollarına karnına gece uyurken daldığı zaman yüzüne.Üçgünde bayağı düEldi pütürcükler kaldı ten rengine döndu.Atopik egzamaymış.Geçici ama tekrarlarmış ara ara bir yaşına kadar hatta 10 yaşına kadar.Biodermanıj atopik serisi yıkama geli ve kremi her gün kremi kullanocam ki dün başladım zaten.Yada mustelanıj cicastela mı neydi o da olabilir.Kokulu hiç birşey sürmek yok.Dar giydirmek yok.Boyalı desenli dedi ama gydiriyorum yalan değil.🥴Şuan çok çok iyii