Other Yazilimcianne ne kadar süre kullansın canım bu kremi. Bende bugün aldım bizim de 8 aylık kızımda kulak arkası hafif kabuklanma kizariklik kaşıntı kulak.arkasi saçları.cekme gibi durumlarımız var.. Alerji mi dermatit mi bilmiyorum ama bu kremi kullanmaya basladim
Yazilimcianne Other geçene kadar kullanın bence. Tekrarlarsa alerjiden şüpheleniyorsanız ancak diyet kalıcı çözüm olur
Other Yazilimcianne ek.gidaya geçmeden öncede oluyordu ben.bunu emerken ağızdan akan süt kulak arkasında birikiyor o kuruyup kalıyor.diye düşünüyordum çünkü süt alerjisi olsa kaka da mukus kan falan olur yada vucudunun farkli.bolgelerinde de gosterirdi.alerji değil gibi geldi bana
Yazilimcianne Omer_humeyra_1920 alerji testini beklemeyin çünkü onlarda kesin sonuç vermiyor. Hem kan hem cilt testi yaptırmış biri olarak söylüyorum. Yani tabi ki daha sonra yaptırın içiniz rahat olsun da o zamana kadar yumurtadan şüpheleniyorsanız vermeyin bence
Omer_humeyra_1920 Yazilimcianne başladım zaten 3 gündür yumurta vermiyorum egzaması geçmeden de anlıyamıyorum işte önce egzamasını geçirip sıkı takip etmem gerekiyo
Yazilimcianne Other bizim alerjimiz vardı. Bir şeye alerjisi çıkarsa tekrarlıyor ama illa aynı yerde olmuyor. Diyetle çözdük çok şükür.
Other Yazilimcianne aynen canim sadece kulak arkasi kivrim.yerinde kulak memesine doğru kızarıklık ve kuruluk gözüküyor
Seldaatilla Arasveannesi68 canim biZ kullandik ama geciyor tekrar cikiyor hipokort verdi doktorumuz kortizonlu 3gun kullanip ara verioz ama gene cikiyor😞😞
Fadiksamet Omer_humeyra_1920 ben kullandim bi ise yaramadi benim oglumda. Belki seninkinde yarar 3 gun kulla takip et eger degisiklik gormezsen devam etme. Cunku ben yuzune yaramadığını anlamadim surekli surdum daha beter oldu cocumun yüzü
Fadiksamet Omer_humeyra_1920 bide kac aylik bebegin 7 8 aydan sonda kendiliginden geciyo ben 1 aylikken basladi simdi oglum 7 ayini bitirdi bitti bitecek cok azcik arada kizariyor yuzu
Yazilimcianne Other kaç aylık bebeğiniz, başka bir sıkıntısı var mı? aynı yerde olmasını bilemedim şimdi ne desem doğru olmaz. Acaba kendi mi yapıyor tırnağıyla falan?
Other Yazilimcianne 8 aylık canım kendisinin yapması zor gib. Çünkü kulak arkasına baktığımda lastik izinden oluşan incelmiş deri kızarıklığı olur ya bebeklerin boğum yerlerinde kulak arkası da öyle kıvrım yeri ve onun dışında yanik gibi genel.olarak ve kuruluk mevcut
Omer_humeyra_1920 Other kulak arkası içinde krem ve alerji damlası kullanmıştık geçti uzun bi süre sonra. şuan kulak arkasında yok el bileğinde çıkıyo sadece
Caglamarail Gokubcera canm travazol ben pişik için kullanıyorum mucizevi bi krem gerçekten . Ama kızımın göz kapağı üzerinde hafif bi egzama var . Oraya hiç kullanmadım 😕
Yazilimcianne Other hmm evet alerjiye daha çok benziyor. Coresatin çok iyi geldi bize umarım size de iyi gelir. 8.aydan sonra vücudun toleransı yükseldiği için alerji çok daha kolay atlatılıyor. Şanslı döneme geçmişsiniz