Pelin-Emir35 Canım ben kendi doktorumuzdan parabensiz olan bir d vitamini onermesini istediğimde pedia D3 verdi 5 aydır kullanıyorum hiçbir sıkıntı yaşamadık şükür
Emelss- Pelin-Emir35 vala doktorumun tepkisi sanki ben abartıyormuşum da vs öyle bir şey yansıttı bende almadım hani ama kulanmadım da bebeğim kötü oluyordu çünkü
Jelibon Emelss- Sağlık ocağının verdiği yanlış bilmiyorsam o. Onu kullanmayın paraben var içinde ocean kullanıyorum ben içeriği temiz.
Emelss- AynurOncul ben öyle de yaptım bir gün kullanıp bir gün kullanmadım ama maalesef işe yaramıyor
Gdogru Emelss- ben devit 3 ve pedia c kullandım ikisi de bir sıkıntı yaratmadı. Monovit gaz yapıyor demişlerdi kullanmadım o yüzden
Alinduru Emelss- benim de bebeğimde aynı sorun oldu biz de ocean kullanmaya başladık bir de alerjik bi bebek benimki ondan da sanırım dokundu biraz
Emelss- Alinduru bakalım bende burdaki tafsiye edilen Vitaminlerden bir tanesini deneyeceğim umarım işe yarar
Tospikto Emelss- canim bende kullandim bi kac gun onu gazi artti gibi geldi biraktim ocean marka aldim simdi zeytinyagli hem o cok memnunum. Monoviti cok onermiyorlar
Saadetkaan Emelss- bize doktorumuz orceon d 300 basladi biraz pahali ama icinde ne parapen ne de katki maddesi var zeytinyagli kakasinida duzenli yaptırıyor
Emelss- Saadetkaan pahalı olmadı mühim değil aslında bebeğim iyi olsun da çünkü D vitamine ihtiyacı var🤦🏻♀️Zaten daha yeni gaz sanıclarından kurtlmuştu. 3 aylık ama bu damla büttün düzeni bozdu