Emelss- Saadetkaan pahalı olmadı mühim değil aslında bebeğim iyi olsun da çünkü D vitamine ihtiyacı var🤦🏻♀️Zaten daha yeni gaz sanıclarından kurtlmuştu. 3 aylık ama bu damla büttün düzeni bozdu
Saadetkaan Emelss- ozman ocean kullanin mukemmel bi damla hem gaz sancisina hemde duzenlinkaka yapimina yardimci oluyor
Deletedmom349 Emelss- piyasada çok fazla müdavimi var ve emin ol birçoğu sağlık ocağının verdiğinden farksız 🤷♀️
nslhnsrnpnr Merhaba bende ocean vitamin d3 bebeğe aldık ,sağlık ocağı banada verdi günde 9 damla monovit d3 o bana gaz yapar mı bebeğime geçer mi ? Çünkü bu ara başladı gaz 14 günlüğüz ?
Perihanasel Ben saglık ocagının verdi ilacı kullanıyorum çok şükür bi sorun olmadı inşallah böyle devam eder Devit-3 damlayı. Kullanıyom demir içinde Vegaferon. Verdiler
Doruk12 Emelss- ben 9 aylık olana kadar onu kullandım hiç sıkıntımız olmadı, sonra ocean kullanmaya başladık. Sağlık ocağında monovit bulamadığım için