Merhabalar anneler. Belki bir çoğunuz denk gelmiştir. Tesadüf olduğunu da düşünmüyorum şöyle ki D vitamini bebeğime verdikten sonra bebeğim huzursuz oluyor gaz sancısı oluyor kaka çıkmıyor. Vermediğim günler de oldu gayet iyi gaz sancısı vs olmuyor. Sanki bu d vitamini bebeğimin bağırsak düzenini bozuyor🤦🏻♀️ Sizde denk geldiniz mi napcam habire ver diyorlar ama bilmiyorum 🤦🏻♀️