Tuubaa53 Dogavesultan bende 60 cc veriyorum hipp kullanıyordum kabız gaz yaptı 2 gündür smayı deniyorum bakalım inşallah iyi gelip hipp bize yaramadı
ShrBakar Tuubaa53 Hipp combiotik hem probiyotik hem prebiyotik gaz ve kabız yapması çok garip , her mama her bebeğe yaramıyor demek ki, komşum sma kullanıyor kızına çok fena kabız yapmıştı onu hastanede lavman yaptırdılar başka türlü yapamadı
littleprincemom ShrBakar bizde hipp combiotic kullanıyorum ama kabız yapmadı gazi da kolay çıkıyor bebeğe gore değişiyor demekki
Yusufyigit-1 Tuubaa53 benim bebgim 60 ml içiyordu ilk doğduğu günlerde 30 ml içti sonra yavaş yavaş yükseldi
littleprincemom Tuubaa53 aptamil kabız yaptı.. hipp combiotic 1 kullanıyorum metal kutulu arkasında yazıyor kullanma şekli ona uyuyunca yeterli oluyor bazen mama saatinden önce acıkıyor gibi haller yapıyor o zamanda az bisey dii alti niyetine veriyorum mama sattinide 10 15dk daha geç veriyorum.. oluyor bi şekilde bebeğimiz bellli ediyor zaten..
123yenianne Mydn33 ben de yorumlara bakıyorum hiç kimse evolvia kullanmıyor diyordum siz yazmışsınız biz de evolvia kullanıyoruz ama insanlar pek tercih etmiyor sanırım neden acaba
Melek-27 Tuubaa53 canım Hipp kullanıyorum kabızlık yapmıyor. Ama gazı çok vardı kırkı çıkana kadar mayana çayı rahatlatıyordu. 60 mm yeterli oluyor
Uccocukannesi Tuubaa53 gazlı bebekler için bebelac gold içiriyorum ve 2 saatte bir 90 cc içiyor 30 günlüğüz bugün itibariyle
Asyagamze Tuubaa53 aptalmil kullndim krec gbiydi gazda yapti ama benim bebeğim cok gazliydi hipp kullndim guzeldi ama gramaji dusukdu sma gectim onu kullndim cok memnundum 2 ay oldu bırakali kizim suan 20 aylik
Asyagamze Esahmer tenekeydi sma gbiydi sma 5 10 tle fazlaydi guzeldi oda ama sma memnun kaldm bebelacda kullndim ama en guzel sma
Minnakbeyi Bizde sma kulanıyoruz memnunu aptamil aldık böyle pütür pütür oldu mama sevmedim ne kadar çok mama alan bebiş varmış bende bebeğim mama içiyo die üZülüyodum toplum baskısı bende isterim anne sütü içsin her an doysun ama nasip
19401940 Ftmnrazra Ftmnrazra bende 1 hafta önce bıraktım hipp i aşırı kabızlık yaptı ve mama su gibi resmen çocuk sürekli içmek istiyor ama hiç doymuyordu
VERA19 Tuubaa53 Similaca geçtiğimiz günden beri gaz ve kabızlık problemi yaşamadık çok şükür🙏🏻 Sadece mama alıyor.1 aylık bebeğe 30 cc ya da 60 cc verebilirsin iştahına göre değişir
Tuubaa53 Aysun0300 ayyy gerçektenmi bizde hala yapamadı kakasını 1 hafta deniyeceğim yapmazsa değişicem tekrar 4 gün oldu kala yapmayalı