Tuubaa53 ben sütümü sagarak veriyorum oğlum yaklaşık 3 aylık, 1 haftadir mamayada başladık hipp combiotik kullaniyoruz çok memnun kaldık gaz kabız yapmadı sindirimi kolay bir mama günde 1-2 kez veriyorum ama 150 CC falan 3 saatte içiyor , sütümü de aynı şekilde