gvnkbr anladım bende post acicaktim da sizde görünce açmayım dedim. Benim bebeğim 24 günlük ilk 4 gün mama verildi hastanede evde sute başladık yalnız sütümü içtiği zaman hep idrar yapiyor devamlı kakasını çok az yapıyor 2 3 günde bir ceviz kadar ama 1 hafta önce 2 günde bir uyku öncesi mama verelim dedik verdik 30 CC 2 saat iicnde dünya kadar kaka çıkardı. Neden böyle oldu anlamadım. Sizin nasıl oluyo