Bende doğduktan 2 hafta sonra vermiştim tuttu 6. Ayda bıraktı avent softtu see aldım onuda istemiyo ağzında tutuyorum disliyo oyun oynuyo ama emmiyo 7 aylık oldu ve çok yorucu oluyo uyanınca devamlı emmek istiyo geceleri falan tekrar tutturan varsa yardımcı olabilir