Benimm bebeğimde 63 günlük emziğe çok zor alıştı philips avent kurtarıcım oldu diyebilirim ilk verdiğimde öğürdü geri attı ama ısrarla vermeye devam ettim ızınca bir çabadan sonra şimdi çok şükür emziksiz duramıyor biraz sabır ve uğraş gerektiriyor bence ve tabiki onlara uygun bir emzik☺️