Gamzeli Sena52 suan onu vermiyorum canim oceanin balik yagi ile nutrigenin surubu var vitamin o ikisini veriyodum. Tok karna siringanin yarisina kadar cekip veriyodum. Simdi de keciboynuzu pekmezi iciriyorum. Ya evet istah acmiyor yine aman aman yemiyor ama en azindan bagisikligi icin.
Yasemin41 Merve43 benimki de aynen canım saatlerce aç kaldı denedim yine YOk ağzını açmıyor biberon alsa bari diyorum sağdığım sütü içse ek gıdayı da geçtim bebek dediğin sütünü mamasını içer cop cop ya insan nasıl özeniyor yiyen bebeklere
Sena52 Dunyamsensn2008 saçlarına sürmesi beni benden alıyor 😂 vallahi ben zorla yedirmeyin diyenlere ağzına kürekle vurasım geliyor kendi çocukları yiyor nede olsa benim ne yaşadığımı bilmiyorlar çocuk açlıktan maaf oluyor yemesin mi 😔
Dunyamsensn2008 Sena52 😅Değil mi keşke kendisi istesede biz zorlamasak valla ac kalıp bünyesi zayiflayacagina ayrıca etrafı kirletmesi beni benden alıyor tabiki yesin dr kirletsin temizlerim de ağzına koyup geri gidip köşede yemeği tükürmesi ve benim bunu sonradan görmem 😝Deli oluyim.
Sena52 Dunyamsensn2008 ah bu çocuklar ahhh😂 Allahım inşAallah ileride böyle problemlerini yaşamayız 🤲🏻😊
Funfuuu Sena52 benim kizimda bu aylarda ve bende zorlaniyorum ve sanirim disin etkisi var hic zorlama iyice aciksin sonra kendi oturdugunuz masada oda olsun siz yiyin ve ona hic bakmayin bile size yerken gorsun sonra yavas yavas elinde yiyecegi seyler verin yavas yavas boyle baslar ins
Evlatttttt Sena52 aynı şekil bacım valla hastalandı hele şimdi hiç yemiyo çıldırmsk üzereyim sevdiği şeyleri bile almıyo neler yapıyorum bi bardak su koyuyorum kaşıkla su veriyorum ardından yemeğini bide velet dilinin ucuyla dokunuyo acaba ne diye herseyi anlıyo sinirden ağlıyorum artık 10ay dokuz günlük ama şu evrede yeme reddi oluyomuş allahım yar ve yardımcımız olsun çocuk büyütmek çok zormuş hele gurbette dahada zormuş
Sena52 Evlatttttt ay vallahi çok zor yemin ederim, Allahım zaten yemiyorlar birde öyle red med olursa ne yapacağız yaa 😭
Elmaliseker Sena52 bugun aile hekimiyle yaklsk 1 saat sohbet ettm ayni konudan dolayi .. hic yemeyen cocgu damrdan vermk zrnda kalnr ddi .. ama kndi haline birak 3 kasksa 3 kask 5 kasksa 5 kask yesin sagligi yerndyse zayıflıktan hcbsi olmz ddi .. ama buyumuosa gelsimi durdysa knsmuo yurumuosa ve hic besin almiosa illaki altta yatan bi sebep vardr arastrlmadr ddi .. bn gunlrce yemio diye aglrsm smdi ogun saatinde veriorm yedi yedi yemedi kaldriorm bdaki ogune bu sfer o inat edio kizio ac biraktm diye almk yemek istemio ama bn inadini kricam sende dene belki ise yarar
lalelikiz Merve43 bebeginizin muhtemeln sut urunleri alerjsii veya coklu besin alerjisi var lutfen arastirin ustune gidin aynisini arkadasim yasadi ve gec farkettikleri icin bosuna izdirap cekti bebekte kendiside
Merve43 lalelikiz hepsinin testi yapıldı hicbir şey cikmadi zaten hiç alerji belirtisi de yoktu yine de yaptırdık. Eğer alerjisi olsaydi uykusunda günde 700cc mama veya anne sütü iciriyordum muhakkak mukus yada kan, döküntü gibi belirti verirdi. Yine de için rahat etmedi yaptırdım.
Merve43 lalelikiz mesela şuan türlü meyveler yiyor patates, havuç, brokoli, ıspanak, kabak, soğan, sarımsak gibi besinlerden çorba yapıyorum yiyor hiç alerji belirtisi yok kızarıklık filan hicbir şey yok
Yasemin41 lalelikiz merhaba iştahsızlık mı alerji belirtisi acaba? Neydi Sıkıntıları arkadaşınızn, bizim de süt ürünlerine alerjimiz var da başka nelere var anlayamıyoruz gazlı bi bebek 9 aylık