Sena52
Sena52 Ben bikac gündür emzirmeyi azalttım, 2-3 çeşit yemek yapıyorum mama sandalyesine oturtuyorum yemezse tamam sonra yeriz deyip kaldırıyorum hiç ısrar etmeden, çeşit yemek yapıyorum ki alternatif olsun hangisini canı isterse diye. Eline ara ara atistirmalik veriyodum onu da azalttım, yine az yiyo ama mecbur kaldığı için bikac lokma yiyo. Biraz gaddar oluyorum biliyorum ama böyle böyle alışmasını umut ediyorum. Sürekli biseyler okuyorum yemeyen bebeklerle ilgili orta yolu bulmaya çalışıyorum😞