Benim kızımda iştahsız, 14 aylık ve 8 buçuk kilo. Bazı günler biraz yiyo, bazı günler hiç yemiyo. Ben artık çatal kaşık veriyorum eline kendi ne kadar yiyebiliyosa çaktırmadan bende bikac kaşık verebilirsem. Kendinizi üzmeyin yemiyo diye, pes etmeyin her öğün farklı çeşit koymayın önüne, bırakın tadına bile baksa öğlen ne yaptıysanız akşamda onu verin. Mutlaka siz yemek yerken sofrada mama sandalyesinde otursun, önüne biraz yemek koyun yemiyosa da oynasın. Inş zamanla yemek yemeyi öğrenir ve severler. Anne yüreği dayanmiyo biliyorum ama bu aylar inatlaşma zamanları ve biz ne kadar üstelersek o kadar yemeyi sevmeyen çocuklar büyütürüz . Ben ara öğün gibi eline kuru kayısı, elma ,muz ne varsa veriyorum yediği kadar yiyo. Et hiç yemiyo her yemeğine et suyu tablet koyuyorum, yumurta asla yemiyo bende her sabah krep gibi şeyler yapıyorum bikac lokma da olsa yiyo ama önüne minik minik koyarsam kendi yerse. Bebeklerine yemek yediriyo gibi yapıyorum hepsini oturtup yan yana , kızıma da bi kaşık veriyorum o da bebeklerine yemek yediriyo o arada ben yine bikac kaşık ne yedirebilirsem. Belki bizler stresimizi çok belli ediyoruz o yüzden yemiyolar çünkü rahat annelerin çocukları daha güzel yemek yiyen oluyo😞