Sena52 merhaba,
Postların hepsini okumadım yazıldıysa kusura bakmayın. bazı bebek yemiyor, nasıl bazı yetişkin çok yiyor bazısı az yiyorsa. Benim kızım da 8 aylık 7 kilo. İstediğini yiyor (çeyrek porsiyon) istediğini yemiyor (ağzını kilitliyor tamamen). Ben ona güveniyorum, hiçbir hayvan veya insan önünde yemek olduktan sonra kendini gerçekten bayılacak ya da gelişemeyecek kadar aç bırakmaz. Boşverin zayıf olsun, sağlıkla ilgili sıkıntısı yoksa siz niye sıkıntı yapıyorsunuz? Birileri mi diyor “bu çocuk çok zayıf” falan diye? Birileri mi dolduruyor sizi? Ha çocuk aç olur verecek yemeğiniz olmaz çocuk açlıktan ağlar, anlarım üzülürsünüz de çocuk kendisi yemek istemiyormuş siz yemek sunduğunuz halde. Niye böyle ağlayacak kadar üzülüyorsunuz?