cankuzularim kayınvalideme neden bırakayım? Geçen hafta eşek sudan gelinceye kadar dövdüm kadını, sonra da burda post açtım. Denk gelmedin mi? El hep bana daha tatlı gelir. Annemi de arayıp sormam, ona harcayacağım eforu kuaförümde geçiririm. Yahu siz nasıl insansınız? Hemen yaftayı yapıştırıyorsunuz. Kalbinden kötülük akıyor. Okuduğunu anlamadan bir de işaret ediyorsunuz başkasına, bak kadına, nasıl analar var diye. İstiyorsun ki o da gelsin saldırsın, bir başkası da. Sonra kayınvalidem sağ mı vefat mı etmiş mi bilmeden ona bırakmazsın ama el tatlı gelir diyorsun. Kendinize gelin! Haddinizi hududunuzu bilin. Buraya gelip desen ki ya ne güzel iyi insanlarmış ama dikkat edin yine de diye anlarım ama bunu yapamıyorsun. Çünkü kötüsün.