Domino Birlikte de vakit geçiyoruz. İlk postumda da yazdığım gibi oğlum onları, onlar da oğlumu çok seviyor. Keyifli vakit geçiriyorlar. Ayrı vakit geçirdiklerinde de söylediğim gibi oyun oynayıp gülme seslerini dinliyoruz. Evlerimiz izolasyon konusunda sınıfta kalmış. Komşumun da bizim de kendi evimiz, bu yüzden bahsettiğiniz gibi bir ayrılık ufukta görünmüyor. Bu durumu belki bakıcı ile yaşar, birine alıştı derken o bakıcı gider bir başkası gelir vb. Bu çalışan annelerin kaderi. Eve kamera sistemi taktığın zaman kanunen bakıcıyı bilgilendirmek zorundasın. Bilgilendirirsin ama banyoya kamera takamazsın. Allah esirgesin, vicdansızca banyoya kitler döver de söver de. Banyodaki sesi ben okuldan duymam da komşum duyar. Oğlumla 23 saati birlikte geçiyorum, birlikte zaman geçirip oyun oynamayı da yapıyoruz, sarılıp öpmeyi de. Teşekkürler.