Mevara Benim istediğim gibi cevap vermeyen değil, benim sorduğum soruya dair hiçbir fikri olmayıp soruma CEVAP VERMEYEN başka telden çalıp ‘vay be bunu da gördük’ üslubu ile girizgah yapan insanlar linç tayfası değil de ne? Güzelce fikir beyan edene ne söylemişim? Kaldı ki sormadan fikir de beyan edilmez ya, neyse…Kaldı ki ‘komşuya çocuk bırakayım mı’ diye sormuş olsam bile takınılmayacak üsluplar var. Bahsettiğiniz aidiyet konusuna gelince, 23 saat geçirdiği ailesine aidiyet duyacaktır, duyuyor da. Öyle olmasa okula/kreşe giden çocuklar ailelerine aidiyet hissedemez ama belki ilerde şımarabilir. Büyüdüğünde ben bir şey yapma dediğimde oraya kaçmaya çalışabilir. Evet, bu biraz sıkıntı doğurabilir.