TutkuDoga MerveKya ben de kullandım çok memnunum. Göğüslerim hiç yara olmadı, sürün daha çabuk aşağıya inmesini sağladı
SedaOktenzbier ben kullanamadım ya,tahin yağı çok iyi geldi ama, kalkanı takınca göğüsüm çok terledi ve göğüs ucum çok nemlendi.. ben kullanamadım sanırım
Mermaid Silverette gumus gogus ucu kalkani kullaniyorum 3gundur kesinlikle tavsiye ederim kaniyordu gogus uclar yarasi gecti az bir acisi kaldi
Bts Mermaid bende aldım o kapaklardn silverette doğumdan15 gn önce kullanmaya basladm aonrada kullandm cok az bi etki oldu bi bana yaramadı bu kapaklar herkese ıyı gelmiş 😒
Mermaid Bts canim geri donusumu oldugu icin iadesini aliyor benim aldigim site,bende cok ise yarasi,gogsumden kan geliyordu hemen gecti krem bile kullanmiyorum
Milacvdr Hamileliğimde ilk aldığım şeydi , iyi ki diyorum sütüm içinde birikiyor ve ucları hava aldığı için yara olmuyor. Ben temizliğini yaparken karbonatlı su kullanıyorum dr önerdi , arkasındanda önlem amaçlı lansilon krem sürüyorum göğüs ucuna
Poyrazinannesi Milacvdr günde kaç saat kullanıyorsunuz internette araştırdığıma göre 40 dk den fazla kullanmayın yazıyor süt kanallarına baskı yaptığı için bende nasıl kullanacağım konusunda kararsız kaldım
Milacvdr Poyrazinannesi Ben sürekli takıyorum canım göğsü 4 saatte bir sağıyorum o yüzden hiç baskı hissetmiyorum hatta çok rahat ettim
Bts Mermaid ya ne güzel valla masallh ya bnm hala acıyo 2 aydr maf oluyrm :( instgramda görüp silverette sitesnden aldım ben sz
Mermaid Bts ben amerikada yasiyorum ben amazondan getirttim garanti belgesinde yaziyordu kullanim isi bittikten sonra geri oade aliyorlarmis gumus oldugu icin,buarada garmastan kremde kullanmistim ilk baslarda turkiyeden getirmisti ablam oda baya iyi geliyordu tavsiye ederim
MerveKya Halekoseoglu evet en güzel tarafı sütün birikmesi ve boşa gitmemesi kesinlikle alıcam teşekkür ederim
elgiz Deletedmom025 olduolanlar teşekkür ederim doktor neyden olduğunu bilmiyor çeşitli sebepler saydı ama açıklığı çok yok
Deleted0089 MerveKya kesinlikle kurtarıcım Di ne göğüs kremi ne bjsey ilk başlarda yaralarımı o geçirdi..
Deleted0089 MerveKya akıyor canım onu koyup göğüs pedide koy yeniden ama hava almasını engellemiyor merak etmE :)
GozdeGokhanBeril Bende burdaki yorumları da okuduktan sonra sipariş verdim bgun memnun kalan arkadasım da varmıs zaten . Umarımm en kısa zamanda gelirr tek umudum 🙏🏼 Bu arada hindistan cevizi yagıda yumusatıyor hafifletiyor acıyı :)
Fehimesaglar Cansurella kalkan çıkarılıyor onunla emzirme şansımız yok o sadece yara olan göğüs uçlarının südyene tişörte değmeyerek uçlarımızın acımamasını iyileşmesini sağlıyor akan göğüsler kabın içine birikiyor üstümüzün de ıslanmamasını sağlıyor onunla emzirmek gibi bi şansımız yok senin dediğin gibi göğüs uçları var satılan ama bebek ne kadar çektikçe süt gelir bilemem hiç kullanmadım hem anne memesiyle bire bir temas daha sağlıklıdır meme ucun varsa hiç gerek yok daha çok yeni annesin bu acılarda geçicek inşallah göğüs kalkanı sende de işe yarar lohusalığın ve alışma sürecinin üzerine göğüs yarası çok zor oluyor biliyorum sabret emzir bol bol 😊