Cansurella kalkan çıkarılıyor onunla emzirme şansımız yok o sadece yara olan göğüs uçlarının südyene tişörte değmeyerek uçlarımızın acımamasını iyileşmesini sağlıyor akan göğüsler kabın içine birikiyor üstümüzün de ıslanmamasını sağlıyor onunla emzirmek gibi bi şansımız yok senin dediğin gibi göğüs uçları var satılan ama bebek ne kadar çektikçe süt gelir bilemem hiç kullanmadım hem anne memesiyle bire bir temas daha sağlıklıdır meme ucun varsa hiç gerek yok daha çok yeni annesin bu acılarda geçicek inşallah göğüs kalkanı sende de işe yarar lohusalığın ve alışma sürecinin üzerine göğüs yarası çok zor oluyor biliyorum sabret emzir bol bol 😊