Boncuuk26 Melekyigiter aile ve sosyal politikalar bakanlığına gidip basvurdum e devlet olmuyor tabiki ordan yapabilirsiniz
kukuleta balcicegin_annesi bnm eşim yaptı işlemleri kimlik cıkartmaya gittiginde 202 emzirme ödenegi yattı 300 tl dogum parası yatcak o henüz yatmadı
ayazinnannessiii babyandmomy ben geçtiğimizde aldım 2 ay sonra yani PTT ye gitmene gerek yok e-devlete girin oraya hesap numaranızı tanımlayın hesabınıza yatsın bende açık ptt bulamam diye hesabıma gönderttim ve alo 170 i arayın onlar belki yardımcı olur
babyandmomy ayazinnannessiii aa hiç bilmiyordum canım ne güzel kolaylık sağlamışlar çok teşekkür ederim çok iyi oldu bende nasıl gideceğim çocukla diyordum. Eskiden öyleydi çok teşekkürler🤗
Suna-58 Dreamerrsiz çalışıyor musunuz çalışma durumuna göre değişiyor diye duymuştum doğum parası bana emzirme eşime yatıyor değil mi
Dreamerr Suna-58 evet çalışıyordum farkli olup olmadığını bilmiyorum açıkçası, Eşinize bişi yatmiyo doğumda emzirme de size
Cnnkplnn Boncuuk26 e devlet şifreniz varsa e devlette görünüyor ben bakıyorum eğer yatmissa gidip postaneden cekiyodum
Boncuuk26 Cnnkplnn bakıyorum e devletten ama ödeme aşamasında diyor bazı arkadaşlarda öyle yazarken almışlar paralarını yarın gidip öğrenicem bende artık
balcicegin_annesi kukuleta emzirme ödeneği ayrı mı başvuru yapılıyor ve sizin mi eşiniz adına mı yatıyor ?
22ikiprensannesi Şubat’ın 25nde doğum yaptım 26snda eşim başvuru yaptı, martın son haftası gidip baktım yatmıştı aldım
kukuleta balcicegin_annesi bnm başvuruların hepsini eşim yaptı ben hastanedeyken. Emzirme ödeneğinin şartı sgk lı olmak sizin varsa sigortanız sizin adınıza para yatar siz çalısmıyor sigortanız yoksa eşiniz adına yatar bunu e devlette sorgulayabilirsiniz. Birde 5 sene içinde alınabiliyor mesela gecen sene dogum yapmş biri basvurmamış almamış ise bu senede alabilir 5. Sene sonra almamışsan hakkın yanıyor
ayazinnannessiii Sadininannesi ben 170 e sürekli ulaşıyorum mesai saatlerinde arayın biraz bekletiyorlar ama mutlaka ulaşılıyor rapor ve emzirme ödenekleri için 1 eydi sanırım basıp bekleyin mutlaka açıyorlar
Aysekrmz Sadininannesi ben e devlete kartımı yükledim o yüzden direk karta yatcak ödeme aşamasında yazınca ödenmemiş oluyo