kukuleta Boncuuk26 202 tl emzirme ödeneği oluyor e devletten bakın siz calısmıyor iseniz eşiniz calısıyorsa onun hesabına yatmış olabilir e devlete hesap tanımlamadıysanız ptt ye yatıyor.
balcicegin_annesi kukuleta emzirme ödeneği ile doğum ödeneği nasıl yatıyor? İkisi için ayrı ayrı mı başvuru yapılıyor ne yapmak lazım bilginiz var mı acaba
Dreamerr Boncuuk26 benim hep ödeme aşamasında yazıyordu gittim ptt ye ödediler 😂 bi sorun bence yani o yazı değişmiyor
Suna-58 Dreamerrsiz çalışıyor musunuz çalışma durumuna göre değişiyor diye duymuştum doğum parası bana emzirme eşime yatıyor değil mi
Boncuuk26 Fiona aile ve sosyal politikalar bakanlığına gidip dogum yardım parası diye basvurdum canım
babyandmomy Ödeme yapılsa da nasıl gideceğiz almaya o da var çünkü vermeleri için bebeği görmeleri gerekiyor. Şu durumda çok riskli
Dreamerr babyandmomy hayir bebegi gormeleri gerekmiyo yok öyle bisi zaten sizin kimlik numaranıza yatiyo para
ayazinnannessiii babyandmomy ben geçtiğimizde aldım 2 ay sonra yani PTT ye gitmene gerek yok e-devlete girin oraya hesap numaranızı tanımlayın hesabınıza yatsın bende açık ptt bulamam diye hesabıma gönderttim ve alo 170 i arayın onlar belki yardımcı olur
babyandmomy Dreamerr ben ilk oğlumda görmek istediler özellikle sordu bebek burada mg bakmam gerekiyor diye
Dreamerr babyandmomy 5 ay önce aldim cocuk falan sormadılar herşey online sistemde bir tıkla bütün bilgilere ulaşılıyor artik ve dedigim gibi sizin kimlik numaranıza yatıyor para
Bicirik900615 Boncuuk26 canım 1,5 ay içinde yattı pttye gitmiştim o zaman yatmamıştı PTT memuru bana tarih verdi o zaman gitmiştim sende gidip öğrenebilirsin PTT sisteminde hangi tarihten sonra yatacağı yazıyor
Boncuuk26 Mymother12 bu aralar e devlette yoğunluk var belki sistem hata veriyor r olabilir ben posyaneye sorucam en net orası bilgi verir
Boncuuk26 Melekyigiter aile ve sosyal politikalar bakanlığına gidip basvurdum e devlet olmuyor tabiki ordan yapabilirsiniz
kukuleta balcicegin_annesi bnm eşim yaptı işlemleri kimlik cıkartmaya gittiginde 202 emzirme ödenegi yattı 300 tl dogum parası yatcak o henüz yatmadı