Boncuuk26 Cnnkplnn bakıyorum e devletten ama ödeme aşamasında diyor bazı arkadaşlarda öyle yazarken almışlar paralarını yarın gidip öğrenicem bende artık
SymaDursn Boncuuk26 benimde doğum yapalı 50 gün oluyor. ödeme aşamasında yazıyordu ama geçen hafta PTT ye gittiğimizde aldım parayı siz de gidin yatmıştır
ayazinnannessiii Sadininannesi ben 170 e sürekli ulaşıyorum mesai saatlerinde arayın biraz bekletiyorlar ama mutlaka ulaşılıyor rapor ve emzirme ödenekleri için 1 eydi sanırım basıp bekleyin mutlaka açıyorlar
Bodurtugce Boncuuk26 ben 1 ay sonra aldım ödeme aşamasında diyordu aradığımda yattı dediler gidip cektim
KaraninAnnesi Boncuuk26 1 ay gibi bir sürede yatıyor benim 3u doğumum her 3unude fazla geçmeden aldım ki şuan covid-19 olduğu için devlet ihtiyaç olduğunu düşündüğü için yatırıyor sizinde yatmıştır gidip bakin.. 2 aydan fazla bekletmezler canım
Omerberat Boncuuk26 benim 6 oldu hala bekliyorum e devlette is ne aşamasında diyordu şimdi de alt yapı çalışmaları var diyor, sorgulama yapamıyorum 😬
Aysekrmz Sadininannesi ben e devlete kartımı yükledim o yüzden direk karta yatcak ödeme aşamasında yazınca ödenmemiş oluyo
Eslina-20 Kalben17- bana herhengibir mesaj yada mail gelmedi eşim başvuruya gittiğinde Mart 15 de yatar demisler biz 1 hafta sonra falan gittik virüsten dolayı yatmisti
Eslina-20 Boncuuk26 benim bebeğim 2 aylikken yatırdılar canım sonuçta devlet bu hakkı herkese tanıyor sende sorunsuzca alırsın
Kalben17- Eslina-20 anladım canım ben e devlette IBan bilgimi tanımlamıştım gidip almadım hesabıma yattı hepsi sizde öyle yapabilir siniz
Gizeras Boncuuk26 benimde öyle diyordu ben 2ayda anca gidip almıştım daha önce gidememiştim e devlette benmde ödeme aşamasında diyordu ama aldım ben