Mires aynen öyle. Demek istediğinizi anladım fakat bazı durumlarda da verilmesi gerekiyor şimdi kimsenin aklı karışmamalı 🤗 yağlı olup olmadığını nasıl anlicaz falan diye düşünenler olur belki onu da bebegin gelişimi aydaslarina göre öndeyse yada süt sagildiginda haznenin dibinde kenarlarında yağlar bırakıyorsa veya sadece anne sütü alan bebek bazen 3 gün dışkılama yapmıyorsa sütün çok yağlı olduğu anlaşılabilir. Yani bu gibi şeylerin, su verin veya vermeyin gibi şeylerin annenin kendisine veya doktorun yönlendirmesine bırakılmalı. Tabi benim fikrim. 🤷🏼♀️🌹🌹