Sakura-chan Mires maden suyu vermiyorlar canım su veriyorlar . Suyun içerisinde mineral çok az böbreklere ne gibi bir zararı olacak? Ben bebeğimi emzirirken ağzında baya pamukçuk oluştu doktorumuz su vermemi söyledi . Birde dünya kadar ilaç kullandık pamukçuk yüzünden . Ne zaman emmesinden sonra su verdim çay kaşığıyla baya azaldı ve geçti resmen ağzı temizlendi . Evet tabiki doktorları dinlemeliyiz ama o doktorlar kolestrol hastalarına yıllarca yumurtayıda yasakladı sonuç insanlar mis gibi protein alamadılar . Ve doktorlar aksine yumurta iyi gelir demeye başladı. Şimdide inek sütü asla vermeyin deniyor. 10 yıl sonra bundada pişman olmayacakları ne malum ?
Mires Sakura-chan Zararı oluyor canım aman su bu ne zararı olacak deyip geçmemek lazım. Su zehirlenmesine yol açabiliyor. Ayrıca tekrar tekrar söyledim bebeğinde sağlık sorunu olupta verenlere birşey demiyorum diye.
Calpb Benım oğluma uzman doktor bakıyor anne sütü ve mama içtiği için 4.aydan itibaren alıstırma biberonu alın su içirin dedi uzman doktor diyorsa vardır bildigi biz içiriyoruz
limonlukarpuzzz Mires ben veriyorum ama anne sutu almiyor sadece mams yedigi icin doktorumuz 1 çay kaşigi her mamadan sonra ver dedi 😍
Mires Deletedmom54 Bağırmak derken mecazi anlamda kullandım.😊 Doktorlar gerek yok diyor evet illa çok zararlı demesine gerek yok ki.
Deletedmom54 Mires bende her doktor kesınlıkle vermeyin demıyor anlamında söledim 🌸😂 birde başlık sadece anne sütü biraz yanlış olmuş çünkü bu konu zaten genelde mama verenler sorar.anne sütünde zaten bütün maddeler olduğu için 🙏🌸
Aryasare Mires 5 aylıgız önümüzdeki 1 ayda su vermeyi düşünmüyorum kısmetse 6. ayda baslıcam ek gıdayla beraber suya cünkü anne sütüyle besleniyo 😊 Ama siz buraya su vermeyin dediniz diye kimsenin vermeyeceğini zannetmiyorum 😊 Mama verip veya doktorun önerisiyle su verenler hariç onlardan bahsetmiyorum 😊 Herkesin kendi tercihi sonucta bunu önleyemeyiz, ama en azından su yani şeker verende var 🤦♀️
Miloska23 Mires ben veriyorum ve bu benim tercihim annem ve kaynanam bile karışamaz. Bence herkez kendinden sorumludur. Ve ben kızımdan sorumluyum, bu böyle demiş, şu böyle demiş dinlemem ben. Benim tercihim ve başkası bana neden diye sormasın.
Siyahbeyazl Mires sudan bahsediyorsunuz, yani zararli birsey degil, bence isteyen verir istemeyen vermez niye bukadar dert edindinizki
sebnemrah Mires Bence senin yazında doğru olmamış tıpkı öneride bulunmalarini yadırgadigin insanlar gibi .. bana doktor ver demişti mesela o bebekten bebeğe kişiden kişiye değişir ..