denizanne1708 tebrik ediyorum çok doğru yorum. Ama maalesef bazıları çok biliyor, ille de ver veya vermeciler. Zaten biri bir şeyi aşırı derecede savunuyorsa muhtemelen orda bir hata vardır.
Ben de bebeğime su vermedim taa ki bebegimin susuz kaldığını ogrenene değin. Sütüm aşırı yağlı imiş ve bebegim hala daha problemler yaşıyor su vermedigimden dolayı. İdrari hep kopkoyu sarıdır. Keske zamaninda dogru dürüst verseymisim diyorum.
Suyun bebeklerde bobrek fonksiyonlarinda zarara yol açtığına dair tıbbi kesin bir veri de yoktur. Verme denilmesinin sebebi genel olarak bebegin karnını su ile doyurmamaktir. Zaten kimse de bebeğine bi damacana su vermiyordur. Onemli olan kimsenin kimseye karismamasidir.