Babyderin Nghnclk ilk doğduğunda sleepy 15 gün sonra molfix suan Prima premium care. Molfix hem zırdırdı taşırdı oyüzden prımaya gectık suan 45 günlügüz
Denizsever34 bossbabysmom ben Prima ile evy baby i dönüşümlü kullanıyorum çok memnunum. Tavsiye ederim
Minammm Arasannesi canım benim elimde 160 adet 2 numara 140 adet 3 numara sleepy bez var fazla geldi daha uyguna satcam almak istermisin
Denizsever34 Sev75 ilk aylarda onu kullandırdım temiz içerik diye fakat bende memnun kalmadım. Bir de lastik izi yapıyordu bebeğimde
Abninannesi Nghnclk Prima kullandim simdiye kadar ama artik sabah sızdırmış oluyor🤦🏻♀️ Doğduğundan beri gece hic degistirmedim kaka dışında Oğlum yuz üstü yattığına bağlıyorum (çünkü besin ön tarafı dolu arkasi kupkuru oluyor) Bana şu markayı bi dene diyecek olan var mı 😆
Merve Doruk12 işte aradığım anne. Bende canbebe ve prima premium dönüşümlü kullanıyorum. Evy baby daha mı iyi can bebeden. Bende ona geçeyim
Doruk12 Merve 😍 canbebe de kullandım en son çıkanı. Ama evy baby gerçekten çok güzel bu kadar beklemiyordum tanıtım paketlerinden almıştım 5 paket baya bayıldım yani bazen gece de takıyorum sızıntı falan olmuyo. Prima dan da ondan da memnunum şuan 😊deneyin bence evy baby de 😍
Minigin-Annesi Bende prima premium care kullanıyorum ilk zamanlar yanlış bağladığım için taşma sorunu cok yasadım ama sonra öğrendim ki bezden değil benim yüzümden 😂.Fakat biraz pahalı indirimde yakalamaya çalışıyorum keşke şubatta stok yapsaydım😑
Fatma_FLZ Nghnclk sleppy natural cok ıyi lastikleri iz yapıyor ondada ic lastiklerini kesip kullaniyorum tasma yapmıyor Sık degistirdigim halde prima premium care popoaunu kizartti ve her altını açtığımda poposuna fln pamuk yapışmış oluyordu
sumeyyez Nghnclk primanın premium care ve pampers pure aşırı memnunum pampers ıslak mendilini kullanıyorum oda çok güzel daha bebeğim daha 25 günlük ilerde de inşallah böyle devam eder sorun yaşamam evy baby de denedik o çok yaktı bebeğimi
sumeyyez Minammm şu dönem bişey almıyorum canım hiç dışardan elimizdeki stokları kullanılıyorum biterse bakarım
Minammm Eslemmm38 canım elimde 90 adet 2 numara 180 adet 3 numara prima pampers var hepsini 150 ye satıyorum ihtiyacın varsa almak istermsn