Benimde oğlum çok kusuyordu sürekli ıslak kalmasın diye üstünü değiştiriyordum. Özellikle acıksın diye beklerdim sürekli emmek istiyordu çünkü. Meme için ağlayınca verirdim karnı boşken bile tüm içtiğini kusardı. Şu anda 40 günlüğüz hemen hemen şu 1 haftadır kusması azaldı. Zamanla azalıyor sen emzirmekten vazgeçme bir ikacı bırak bakalım. Bende oğlan çok gazlı diye ilaç kullanmıştım. Daha kötü etti çocuğumu. Gazı rahatladı ama bu sefer üstten vermeye başladı helak oldu yavrum ağlayıp durdu sürekli huzursuzdu. Kaka da yapamıyordu. İlacı hemen kestim. 3,4 güne kendine geldi kakası da düzeldi. Her çocuğun bünyesi farklı herkesin kullandığı ilacı biz kullanamadık sen en iyisi başka doktora da danış ve ilacı kes. Reflü yatağı al ve az az emzir. O bebelerin senin sütüne ihtiyacı var onları mahrum bırakma.