AsyaAryaYigitmom reflü süt kesmeylede geçmiyor canim oğlum 8.5 aydır reflü malesef motillium şurup kullanıyoruz bize çok iyi geldi 2 aylıkken başladık bizde birde yastıksız yatırma akşamları ağlıyotkarsa gaz sancısı da olabilir nurse harveys gaz şurubunu kullan rahatlatır hümananın gece çayı var verebilirsin sakinleştirip rahatlatıyor o da bitkisel bir zararı yok bu dönemler illaki olacak sakın olun zorluğunu tahmin edebiliyorum allah yardımcınız olsun