2,5 aylık ikiz kızlarım var her emzirdiğimde mutlaka aşırı şekilde kusuyorlar doktor reflü diye gaviscon verdi emzirmeden veriyordum bu seferde akşam saatlerce çok şiddetli ağlıyorlar annem eşim ben yetişemiyoruz psikolojimiz bozuldu eşim sürekli beni suçluyor gaviscon verdiğin için böyle diye. Ben de sütten kesme kararı aldım çok çok üzülerek 🙁 ne yapmalıyım ne olur bir akıl verin