Mrv2 benim de teyzem 75 doğumlu idi ve hidrosefali hastasıydı. Çocukken bi tuhaflık varmış ama anlaşılamamış 6 yaşında Cerrahpaşada teşhis konmuş. Sonrasında şant takılmış falan muayenelerini hep 9 Eylülde olurdu İzmirde. 36 yaşına kadar yaşadı. Daha da yaşardı ama o dönemin teknolojisi, doktorların tecrübesizliği falan derken kırık şant takılmış 20li yaşlarında, felç oldu. Ölüm sebebi de sürekli yatmaktandı yani. Organları artık yorulmuştu. Hidrosefali olmasından asla değil. 6 yaşındayken bu çocuk çok yaşamaz dedikleri çocuk, kocaman kadın oldu. Allah iyi insanlara denk getirsin, tedavileri tertemiz yapılsın inşallah 💙 Hiç endişelenmeyin, iyi düşünün.