Mrv2 senin bebeğinde sadece hidrosefalı var dedigine göre, benimkinde buna baglı cok hastalık cıktı cnm, sırtında acıklık vardı, felçti boyundan asagısı, ayak terslıgı görünüyordu vs vs vs. ben bu yüzden sonlandırdım. bana dogarsa yaşar bu şekilde dediler, güçlüklerini anlattılar dr.lar başıma geleceklerı onun basına geleceklerı, ben oyuzden sonlandırmayı seçtim. allah yardımcın olsun ne kadar zor oldugunu çok iyi biliyorum. maddiyatı geçtim ama manevi olarak çok fazla sıkıntılı bir zaman geçiriyorsun. sen yinede hiç kötü düşünme bak yanında bebeğin, nefes alıyor, elini tutabiliyosun, düzelmesi için elinden gelenide yapan bir annesin. tekrardan sağlığına kavuşabilir 🙏🏼