Deletedmom143 Mrv2 yakın arkadaşımın bebeğine hidrosefali teşhisi konuldu ama şu an bi tedavi görmüyor sadece kafası biraz büyük ve aylık kontrole gidiyorlar . Tabi ağır olanlar hakkımda bi bilgim yok postunuz üstte kalsın çok geçmiş olsun 💕
Ahanife Mrv2 arkadaşımın bebeği hidrosefali hatta şuan kafasına takılan santı kaydığı için yoğun bakımda😔
Mrv2 Deletedmom143 sağolun Allah razı olsun ameliyat oldu yirmi gün önce şant takıldı içim yanıyor ilk bebeğim bide anne olmayı bilmiyordum bide böyle oldu ne yapacam bilmiyorum yavrum çok acı çekiyor 😢
Deletedmom143 Mrv2 sizin adınıza o kadar üzgünüm ki… lohusa psikolojisinin yanı sıra birde bu durumu yasamanız çok üzdü beni😔 seçilmiş annelerden birisiniz güçlü olun Allah’ın izniyle bu günlerde geçecek 🙏🏻 En içten dualarım sizinle
Sibellaa Mrv2 çok geçmiş olsun öncelikle. Konuyla ilgili bilgim olduğu için soruyorum bebek kaç aylıktı ve ne gibi belirtiler olduktan sonra şant takıldı?
Mrv2 Ahanife nasıl anladılar ki şantın kaydığını çok korkuyorum ben bişey olacak diye hergün hastanedeyiz bi kussa hastaneye gidiyoruz
balsevdigim Mrv2 canım ameliyat olduğunu yazmışsın zaten, ameliyat olup sağlıkla hayatına devam eden çok kişi var, daha gecenlerde bi TV programına çıkmıştı bi aile oğlu ameliyatı olmuş ve aklen zeka olarak gayet sağlıklı bi çocuktu. Merak ettiğiniz nedir
Mrv2 Deletedmom143 ne lohusalığımı bildim ne başka bişey 37. Haftada doğum yaptım sezeryan erken müdahale edilsin diye ilk doğduğunda MR çekildi gerek yok ameliyata dendi ama sonradan beyne baskı yapıyor diye ameliyat ettiler normal ağlasa acısı var ağlıyor gibi geliyor hiç bişey bilmiyorum psikolojim bozuldu 😢
Mrv2 balsevdigim ben sürekli bu şantla yaşamasına ömür boyu böyle olmasına tahammül edemiyorum ilerde çıkmaz mı düzelip gerek kalmadı şanta demezler mi ve ne bilim bu durum zekasını yürümesini görmesini duymasını etkileyenler çok benim bebeğimin de etkililer mi
Mrv2 Sibellaa anne karnında teşhis konuldu sol ventrikül de 12 mm di bende erken doğum yaptım sezeryan 37. Haftada erken müdahale edilsin diye daha sonra doğdu MR çekildi iki günlükken ameliyata gerek yok dediler eve geldik beş on gün geçti fışkırarak kusmaya başladı bebek doktora gittik su seviyesi 20 mm olmuş ve beyne baskı yapıyor dediler ameliyat oldu şant takıldı 😢
Ahanife Mrv2 rabbim yardımcınız olsun arkadaşımdan biliyorum çok zorlu bir süreç ve sabır gerektiren bir hastalık her an birşey olacak korkusunu yaşatan bir hastalık rabbim evladınızı korusun inşallah 😔🤲🏻 şifa versin kuzucuğa
Ahanife Mrv2 kusmaya başlayınca anlamışlar çok zor yakın arkadaşım herşeyine dikkat ettiler ama rabbi işte imtihan ya oğlundan öncede bir bebeğini kaybetti doğmadan rabbim evlatla imtihan etmesi hiç kimseyi🤲🏻
Sibellaa Mrv2 hiç kafa içi basıncını düşürmediler mi? Belinden sıvı alarak kafa içi basıncını düşürmüş olmaları gerekiyor ki sıvı miktarını ölçebilsinler. Yanlış anlamayın kendi fikrimi söylüyorum ama Ben şant için aceleci davranışdığını düşünüyorum o şantı takmak o kadar kolay değildir kolay da bi karar değildir doktorlar hemen takmak istemezler. Hangi şehirdesiniz hangi hastaneye gittiniz? Üniversite hastaneleri hemen şant takmazlar özel mi? Bütün tahlilleri yaptılar mı? İlaçlı mr çekildi mi?
1seda1belinay Mrv2 canm merhaba bebegın de kafa seklinde sıkntı gözle gornuyr mu. Benm kızım 3 aylık dogdugndan beri kusuyor fıskırarak oyle boyle degl ama, 😪 doktra gıttk reflu mu bakalm dedı ultrasonda bakıldı migde ye falan hıcbıse cıkmadı kan idrar hersy alındı ama cok kusuyor mamasına atmak ıcn ilac verdı onuda kullandık aynı uzuluyorm ve biraz arastrınca baktm beyinle alakalı olabılr derkn derken hidro sefali veya dıger evreleri nı okudm korktum acıkcası napıcam bu evrede ne yapmalıyım. Beyine nasıl bakılıyor
Deletedmom212 Mrv2 8 aylık suanda şant var kafasında onun ama durumları yok onların yeterince ilgilendiklerini sanmıyorum cocukla gelinimiz doktor kontrollerini hiç atlatmaz götürür ama sürekli
balsevdigim Mrv2 canım düzelen bi hastalık değil bu ama hidrosefali olup hemşire olan tanıdığım var gayet sağlıklı, Allaha dua et bol bol Allahım yavruna güzel bi gelecek versin
Hayat16 Mrv2 Valla normal hayat surenler var. hastalik gecmiyor Ama kontrollerle normal yasam devam edebiliyor .