Kuzumveben Beyzaaa yazarım tabiki,ilacı aynı saatte almak cok onemli,ben evlendikten sonra 5 ay kadar dogum kontrol hapi kullandim yasmib onuda ayni saatte almak gun atlamamak cok onemli
Derya28 Esracim 6 aydır kullanıyorum çok memnunum sütümü azaltmadı çok şükür bebeğe de zararı olmuyo zaten emzirirken içilen tek ilaç bu hiç yan etkisi de yok extra dan zayıfladım ve cildim acayip düzgünleşti tavsiye ederim kullanmayı düşünenlere
Kuzumveben Derya28 çok teşekkürler cevap için bende bu ilacı kullanmayı düşünüyorum bana güzel bi yanıt oldu 😇🙏🏻
Kuzumveben Derya28 ilaci kullandiginiz surede adet gordunuz mu acaba bende bu ilacs baslayacagim bugun doktor kontrolunden geldin bu paket bitince ara vermeden digerine baslaniyor degil mi o sekilde dedi doktorun
Kuzumveben Derya28 canım sana bisey sorucam ben suan adetli degilim cerazetteya baslayacagim ilaca basladiktan ne kadar sonra iliskiye girelebilir recetede 7 gun diyor ama sen biliyorsundur diye sormak istedim 6 aydir kullaniyorum demistin sagol simdiden
Eminetavsan Ben de doğum yapalı 3ay 10 gün oldu 40ım çıktığı anda adet oldum düzenim hiç şaşmamıştı taa ki bu ilacı içene kadar. İlk defa geçen ay kullanmaya başladım adetim in ilk günğ kullandım kanama kesildi ikinci pakete geçtim hala adet olmadım 🙄 düzenim şaştı resmen hamile olabilme düşüncesi bile geliyor insanın aklına
Kuzumveben Eminetavsan ilac ara vermeden kullanılıyor ya o yuzden adet gormemis olabilirsiniz doktorunuz ne dedi ilaci yazarken
Eminetavsan Kuzumveben son 7 hapa gelince adet olursun hormon içeriği düşük kısımlar dedi ama bilniyorım tabi daha gitmedim doktora gitmeli miyim onu da bilmiyorum
Kuzumveben Beyzaaa canim anca yazabildim doktordan geldim 3 aylik igne yapilabiliyormus 6 ayi beklemen gerekmiyor yani bide cerazette ilac varmis burda konustugumuz ben aldim ilaca baslayacagim bugun
Beyzaaa Kuzumveben cok teşekkür ederim canım 🙏 iğneninde cok yan etkisini okudum kilo sivilce en iyisi hapa başlamak sanırım
Derya28 Kuzumveben ben sadece doğumdan 40 gün sonra adet oldum o zaman daha ilacı kullanmıyodum adet bitti bi kaç hafta sonra ilaca başladım kullandığımdan beri de adet olmadım bu hap kanamayı önlüyo prospektüsünde yazıyo zaten ve evet hiç ara vermeden ikinci kutuya başlanıyo
deletedmom2200 Esracim bence ilaç kullanmayın eşiniz dikkat etsin ve condom kullanın haplarla hamile kalan çok duydum gerçi diğerlerinde de oluyor yani olacağı varsa oluyor 😂 ben gebelikte de emzirme döneminde de zararı Yok deseler de ilaca karşıyım 👍
Mahinursmr Esracim benim doktorum emzirdiğim için sadece prezervatif önerdi emzirirken içilen ilaçlar var ama sütün kalitesini bozuyor dedi önermedi hic birini 😊
Kuzumveben Eminetavsan burda kullanam bir arkadas ben bu ilaci kullanirken hic adet gormedim recetesinde de yaziyor dedi adet kanamasi olmayabilir diye
Tunanin_annesi26 40 imdan sonra bende kullandim bu hapi. 3 aydir falan ama kanamam kesilmedi hic doktora gittim haptan dedi. Rahim duvarı kalinlasmasi yapıyomuş. Doktorum birak dedi cumartesiden beri kullanmiyorum.hala kanamanin kesilmesini beklyorum. Bazi kisilerde oluyomuş böyle. Baska basina boyle bi sey gelen var mi acaba
Seldabi Tunanin_annesi26 bende de kanama yapti 12 gun yogun sekilde ilaci biraktim 3 gun sinra kesildi kanama