Esracim 22 günlük bebeğim var. Bugün dikiş yerlerim için doktora gittim. Korunma hakkında soru sordum. Spiral taktir diyenler oldu ama spiral den korkuyorum dedim. O da gerek yok ona. Bu ilacı hergun kullan yeterli dedi. Hormonlarını bozmaz dedi 😐 şimdiden kullan emzirmeye de etki etmez dedi . Adı üstünde ilaç sonuçta. Ne bilim sürekli korunmak için ilaç icesim de yok. Kullanan varmı acaba
Yaseminkocatepe Esracim bende doğum sonrası bunu kullanmıştım sağlık ocağıda kendi doktorumda bunu önermişti. Süte etkisi olmayn bir ilaçmış.
muskulpesent Esracim sizi etkilemek istemem ama ben bir paketi bitirmeden bıraktım oğlum üç aylıktı. İstekli ve sürekli emen oğlum memeyi iter oldu. Bıraktım düzeldi çocuk
Kuzumveben Esracim bu ilacs kullanmak için dogumdan sonra adet gormek gerekiyor mu bazi yerde okudum adet olmak gerekir bazi yerde gerekmez yaziyor sali gunu doktoruma soracagim ama burdan da sorayim dedim
Pinarrr Esracim ben kullandım ama sütümü etkiledigini düşünüyorum sütüm eskisine oranla azalmıştı çünkü bıraktım düzeldi bu arada ben adet gormeden başladım doktorum farketmez baslayabilirsin demişti .
Esracim Yaseminkocatepe kaç ay kullandınız acaba. Doktoruma ilişkiden sonra mi kullancam dedim yok önce kullan yumurtaların catlamasin dedi. Adet olmuyor muyuz yani 😐
Yaseminkocatepe Esracim yok doğumdan 5 ay sonra adet oldum ben. 5-6 ayda ilacı kullandım. Sonra sütümde kesilince bıraktım bu ilacı
Esracim Kuzumveben ben doğum yapalı 20 gün olmuştu doktorum bu ilacı verdi. Bana şimdiden kullan dedi. Adete gerek yok sanırım
Kuzumveben Esracim bende adete gerek var mı onu merak ediyodum randevum yarın bakalım teşekkür ederim cevap icin, daha önce bu ilacı kullandınız mı
Kuzumveben Beyzaaa teşekkürler cevap için benim randevum yarın soracağım doktoruma siz daha önce bu hapı kullandınız mı
Beyzaaa Kuzumveben ben kullanmak icin sordum kullanabilirmişim ama kullanmadım en kısa zamanda alıp kullanıcam ama bu haplada hamile kalanı duydum cevremde ondan kararsızım iğne daha etkili ama kızım 4 aylık daha 6. Ayda vuruluyormuş sanırım
Kuzumveben Beyzaaa igne hakkinda bilgim yok onuda sorscagim yarin bi ilaci her gun ayni saatte almak cok onemli,sprialde dusunuyorum ama adetli iken takiliyormus oda
Esracim Beyzaaa burda okumuştum sanırım tam emin değilim o ilacı hergun aynı saatte almak gerekiyormuş etkili olması için.
Beyzaaa Kuzumveben sor canım yazarmısın banada spiralden korkuyorum ben ya vajinamustum zor atladım onu düşenemiyorum
Kuzumveben Beyzaaa yazarım tabiki,ilacı aynı saatte almak cok onemli,ben evlendikten sonra 5 ay kadar dogum kontrol hapi kullandim yasmib onuda ayni saatte almak gun atlamamak cok onemli
Kuzumveben Beyzaaa canim anca yazabildim doktordan geldim 3 aylik igne yapilabiliyormus 6 ayi beklemen gerekmiyor yani bide cerazette ilac varmis burda konustugumuz ben aldim ilaca baslayacagim bugun