Esracim doğumdan sonra 7,5 ay kullandım daha sonra sütüm kesildiği için başka bir hapa geçtim. Yanlış anlaşılma olmasın ilaçtan dolayı kesilmedi sütüm oğlum meme reddi yaptı sağımla ancak 2 ay dayanabildik. Süte etki etmiyor azaltma vs konusunda hatta aksine süt hormonunu artırıyor demişti doktorum. Koruyuculuğu diğer haplarla aynı dikkat etmeniz gereken tek şey her gün aynı saatte almak. Gebelik öncesinde de dkh tercih ettiğim için güvenle kullandım ben tercih sizin ☺️