Moralinizi yüksek tutun bebeğinizin size ihtiyacı var eve cıktım sonucum negatıf dediğin formu sımdıden bekliyorum🙏 Acil şifalar versin rabbım hangi hastanedesiniz acaba bebekten ayırıyorlar ozmaan😞 o biraz kötü ama zaman hızlı sen iyi olds onununuzde cok güzel yıllar var daha🎈🎈🎈