Gnt38 güzel anne çok geçmiş olsun şimdiden en yakın zamanda atlatırsın dualarım seninle bende yapılan açıklamalardan dolayı bebeğini emzirenileceğini düşünüyorum ancak içtiğin ilaçlardan dolayı (antibiyotik vs) süte geçeceğinden ilaç kullanımın bitene kadar bende emziremezsin diye duymuştum ama tabi en doğrusu doktoruna danışıp eğer imkan varsa emzirmende sakıncası olmayan ilaçlar verilirse emzırebilirsin ancak emzıremesen bile bebeğin kaç aylık bilmiyorum ama yanında pompa olsun ve sütünü sürekli sağ ki azalma yada kesilme olmadın bu arada bende kayserideyim eğer yapabileceğim bişey olursa bana ulaşabilirsin gerekirse bebeğine süt vs de gönderebilirim anneniz ve bebeğiniz nerede acaba hangi semtte eğer hiç bişe yemiyorsa elimden geleni yaparım kendi bebeğime yaptığım mamalardan vsde gönderebilirim