Gnt38 Zeynepikram evet hastanedeyim her doktor farklı bise soyluyo bazısı geçmez diyo bazısı geçer hastalık yeni olduğundan net bi bilgi yok sanırım
Gnt38 ozgurkus hiçbi bilgim yok evden hiç çıkmadım sadece bebeğinin kontrolleri için hastaneye gittim ya öyle yada eşim getirdi calisiyodu
Gnt38 Melegimsin hastanedeyim ateşle başladı belirtilerim göğüsümde süt birikmesi diye düşündük hatta burdada post açtım belirtiler mastit belirtisiydi sonra boğaz ağrısı başladı kayinbabamda falanda belirti başlayınca şüphelendik varmış hepimizde
Elifmoms Gnt38 öncelikle geçmiş olsun inşallah tez zamanda atlatırsın. Az önce post açtım 38 derece ateşim var gögsüm taş gibi ağrıyor ve aşırı halsizim bir de baş ağrım var. Hiç dışarı çıkmadım ama eşim çalışıyor. Mastit gibi gögsğnğz agrısı mı acaba? Benim dün gece baya sertlik vardı taş gibiydi ondan mı yoksa başka bişey mi korkuyorum
kukuleta Gnt38 bndede göğüs agrısı var hatta genel cerrahiye gttm antibiyotk verdi ama gecmedi. Bnde şüphelenmeli miym
Gnt38 Egeali Egeali ateşle başladı boğaz ağrısı halsizlik falan oldu bi üşüdüm bi terledim mastit gibiydi ama kayinbabamdada belirti olunca şüphelendik varmış eşimde hiç belirti yok ondada var görümceler falan hepimizde varmış
MarlaSinger Gnt38 bilim adamları sütten geçmediğini söyledi. Bilim kurulu da. Virüs sütten geçmiyormuş ama solunum yoluyla bulaşabilir bebeğinize. İnşallah geçmemiştir. Ama tedavi süreci yoğun olduğu İçin süte ilaç geçer , onlar da ağır ilaçlar sıkıntı. Emzirmek çok zor olur ağır gelir anne sütü.
Gnt38 Balloglumm çok şükür bi hastalığım yok genel durumumda iyi boğaz ağrım var sadece doktor olumlu konusuyo ama yinede moralin iyi olsun yoksa kötüye gidebilirsin birden dedi
Mucizem_0809 Gnt38 yaa bende korktum şimdi 2 gündür aşırı boğaz ağrım var halsizim ama ateş yok yutkunamıyorum ve 3 haftadır kapı dışarı çıkmadım 😩
Neslihansr Gnt38 benim kayınvalidem oldu altta yatan çok hastalığı vardı çok korktuk ama şmdi tedavisi güzel sonuç verdi çıktı hastaneden . Sen cesaretli ol yeter rabbim yardımcımız olsun 🙏🏼
DenizEymen Gnt38 çok geçmiş olsun biran önce atlatır bebeğini sağlıkla büyütürsün inşallah gözlerim doldu dua edelim biran önce iyileş 🤲🏼🥰
Tubina Gnt38 Geçmiş olsun,nasıl bir boğaz ağrısı? Benimde dünden beri sol bademciğim şişti üstü beyaz beyaz iltihap oldu, çok ağrıyor, sizinki de böylemiydi?
Gnt38 Arasveannesi68 bebeğim için sakin kalmak zorundayım hemen iyileşip çıkabilmek için çünkü oda annemde ve ondada çıkarsa yavrum ortada kalacak hiçbişe yemiyo
Babybaby45 Gnt38 canım öncelkle gelmiş geçmiş olsun inşallah tez zamanda ayağa kalkrsn bende bir aydr evdeym 6 aylık bir kzm vr hasta olmak fln degilde ona bUlaşr endişesyle sokağa adım atmıyorm eşimde allaha emanet Rabbim korusun artk Hepimizi 😌Annene söyle vanilya şurubu alsın ve mamasına katsın tadını sevmıyordur belki mamanın tadı değişir içer bir de öyle denesin
Aysenil_ Gnt38 rabbim yardımcınız olsun çok üzüldüm inşallah tez zamanda geçer rabbim tüm ailenize şifa versin
annediyebiri Mucizem_0809 bende böyleyim her sabah daha da ağırlaşıyor boğazım yutkunamıyorum bogazım yanıyor sürekli yatmak istiyorum öksürük var mı sizde bende 3 haftadır evdeyim ama eşim her gün çıkıyor.
Gnt38 Mucizem_0809 korkutmak istemem ama benimde boğazım ağrıyo ve halsizlik vardı ama ekstra ateşinde cikiyodu ama eşimde hiçbi belirti yok mesela
Gnt38 annediyebiri yok bende öksürük hic olmadı ateşle başladı sonra yavaş yavaş boğazım ağrımaya başladı arttı sürekli bide halsizlik vardı
fistikcisahap Gnt38 öncelikle geçmiş olsun Allah tezinden sağlık versin nolur kötü düşünmeyin, size uyguladıkları tedavi hangi şekilde ve test nasıl yapılıyor sadece kan mı alıp bakıyorlar bu aşamalarda acı çekiyor musunuz
Mucizem_0809 Gnt38 ateşim yok sürekli ölçüyorum ama bugün gözlerimde yanmaya başladı grip oluyorum diye teselli ediyorum kendimi