Mete_moms kesinlikle amacım yargılamak yada size tepki vermek değil öncelikle onu belirtmek isterim Evet biliyorum çok yorucu annelik bu değil mi zaten fedakarlık etmek uykusuz kalmak yeri gelince yemek yiyememek ben gelişiminden yanayım eşimle çok vakit geçiremiyorum o yüzden saat 8 de oğlum yatar 9 da da ben istisnalar haricinde mecburum biraz çünkü sabah daha kargalar kahvaltısını yapmadan biz ayaktayız 😂