Maalesef çok normal. Zaten taş çatlasa o aydaki bebiş 7-8 de uyanır. Benimki de 6. Ayına kadar saat kaçta uyursa uyusun hiç farketmez sabah 6.00 da uyanırdı. Şuan da 13 aylık 9 da kalkıyor. Aylar sürdü bu saate kadar uyuması 😄 büyüdükçe düzelecek işte rahatlıycaz omlar büyüdükçe. arkadaşımın da kızı var mesela 2 buçuk yaşında öğlen 11 12 ye kadar uyur. Ama önceden o da 6 7 de uyanırmış. Zaman’dan başka çözümü yok yani 😊