Amineninannesimine Kızlar 5 bucuk aylık kızım var her gün istisnasız sabah 6 bucukta uyanyo cok yoruldum var mı bunun Bi çaresi bi yolu acil destek 😑😑
Feminel Amineninannesimine gayet normal canım benimde 5 buçuk aylık kızım var 6-6.30 gibi uyanıyor emiyor bazen tekrar uyuyor bazen uyumuyor.
Mete_moms Amineninannesimine ben geç uyutarak çözüm buldum canım 11 gibi falan uyutuyorum 7 de falan kalkıyor 12 de yatarsa 8 de kalkıyor gibi 🤷🏼♀️ Yoksa ⅚ dedi mi ayaktaydı benim sıpa 😅
Omerasaf38 Amineninannesimine gayet normal cnm bnmki de 6.00 6.01 geçmez ben beşiğine oyuncaklarını atıyorum yarım sat 1 saat oyalanıyor sonra babasıyla oynuyor 1 saat ben o sırada uyuyorum
anzvlemel Benımde yedide kalkıyor aslında normal olan kalkma saatlerı 6 ıle 8 arasıymıs😟ama gercekten yorucuu
Mucizem_0809 Mete_moms ben 12 de uyutuyorum bazen inat ediyo 1 i buluyo ama genede en geç 7 de uyanıyo 😂😂
Omerasaf38 Mete_moms ama gelişimi için en geç 9 da yatmadı gerek bebeklerin bence geç uyanması için yanlış yapıyorsunuz tabi siz bilirsiniz gene de
Ebruon Mete_moms Mucizem_0809 kızla 20.00 ve 21.. saatlerindeki sth ve melatonin hormonu salgılaamıyor ve bebegin uykuda olması gerekiyor bu saatlerde gabi çok gece bırakmayın bebekleri. Ben 20 00dauyutuyorum sabah 6da ayakta bebeğim geçte yatsa 6da kalkar
Mete_moms Mucizem_0809 aynen bazen uyumuyor tabi 😅 bazende gece kalkıyo 4 gibi iki saat oturup geri uyuyor 😅
eymenhumeyra Normali boyle valla 9 aylik oldu kizim aksam 8 9 yatar 6 7 de kesin kalkar 😊 bibir circir bocegi gibi konusur durur digi digi ligirr ligir alistik artik 😂
Mete_moms Omerasaf38 canım 9 da yatırdığım zamanlarda oldu o zaman saat 4 de 5 de kalkıyor en geç bi dahada uyumuyor sabah 9 dan önce 🤷🏼♀️ Haliyle o daha zor oluyor bizim için ☺️
Cqdm46 Doğrusu bu zaman 8-9 gibi uyumalı 6-7 gibi de uyanmalılar 🤷♀️ geç uyansın diye geç yatırmayı doğru bulmuyorum 🙄
Kahramanne Amineninannesimine biz türkiyeden bir saat gerideyiz . Turkiye saati ile saat bazen ( çoğu zaman desem yeri ) gece üçte yatıyor sabah 7 de kalkıyor tabi bu arada yine sürekli kalkıyor . Ya ayağinı koyar bağırır ya beşiğe koyunca zınk diye uyanır . Göz altlarımın morluğunu görse tanımayan biri madde bağimlisi falan sanıcak .
Siyahbeyazl Kahramanne bebegin kacta yatip kacta kalktigi turkiye saati ile ne alakasi var acaba? 🤣 bir saat ilerde olsan ne yazar veya tam tersi?
Deletedmom388 Amineninannesimine Kızım da 7de kalkıyor zaten genelde kalkma saatleri o civarlar bebeklerin☺️ Biz de çözümü çok geç yatmamakta bulduk eşimle.Bebeğin düzenini değiştirmek olmaz bence zaten gelişimi için önemli uyku..Akşam 9da yatıyor en geç sabah 7gibi uyanmış oluyor mecbur güne başlıyoruz bizde
Mete_moms Meltems gündüzde toplamda 3 kere 4 saat falan uyuyor bazen 5 ses durumuna göre değişiyor oda
Mete_moms Meltems bu arada benim oğlan gece 10 saat falan asla uyumaz ya 😂 9 aylık oldu doğduğundan beri böyle 7 saat en fazla en fazla 8 saat uyumuştur şimdiye kadar 🤷🏼♀️