tugraninannesi1 ben de eşim de uzunuz ben 1,68 eşi 1,85 çocuk niye kısa anlamadım😅 ama ben boyunu takıyorum gerçekten çok minik duruyor şu an tam 1 aylık bebek gibi. ben 2. Ay hipp combiotic kullandım ama yaptığım mamayı içmediği için hep döktüm kilo aldırıp aldırmadığını bilmiyorum. Yiğenim hipp ile çok iyi kilo alıyordu. Burada da herkes sma demiş bende onu düşünmeye başladım araştırmam lazım gerçi evolvia ile iyi kilo alanda vardı bunu da araştırmıştım ama mama deneme yanılma ile oluyor her bebeğe yaramıyor demek ki. Kilosu az olan bebekleri erkenden ek gıdaya başlatıyorlar ya sen ne zaman başlamayı düşünüyorsun