tugraninannesi1 canım bana dr gündüz 3/3,5 saatte bir hatta 4 e kadar çıkabilir uyku durumuna göre gece de o uyandıkça uyandır dedi. Senin verme aralığın çok kısa 2 saat Yenidoğan’da oluyor. Dr bana emzirme aralığını aç sana da bebeğine de yazık yorulur yıpranırsın sık beslemene gerek yok dedi.Ben de emmiyor sadece 2 3 dakika ağlayarak dediğimde ısrar etme o kendi ne kadar emeceğini ayarlıyor dedi. bir de evde ölçüm hiç doğru sonuç vermedi bana önceden evde tartıp gittiğim oluyordu hep eksik veya fazla çıkıyordu. Hassas bebek tartısıyla ölçmediysen inanma almıştır mutlaka. Dr onun da bir kapasitesi var fazla verirsen kusar dedi benimki fazla almıyor zaten ama tuğraya fazla verdiğin için kusuyordur canım içeceği kadar ver kusmasın sindirsin kilo olarak dönsün. Mama olarak bana evolvia demişti. Benimki içmediği için şu kilo aldırır diyemiyorum ama hıpp veya evolvia bir araştır istersen Şu an tam olarak tuğranın boy kilo kaç Oldu