tugraninannesi1 ilk önce beslenme duzenını oturacaksınız karma karışık saatlerde verinc e insan ınanın anlamıyor düzen öğlen 3 saatte bir geceleri 4 5 saat uyuyorsa ellemeyın ama tüm gün 3 saatte bir besleyin neredeyse 4 aylık olacak 120cc 3 saatte bir içebilir devamlı Farklı da vermeyin sabit 120cc 3 şaaattr bir verin kg alır muhakkak üzülmeyin bu aydan sonra kg alımı düşüyor tak ki ek gıdaya geçene kadar ek gıda içinde doktorunuzla görüşün 4 5 ayda başlayanlar var benım de ikizlerim 4 aylık bizde 5.ayda baslıcaz 😋 kendinizi strese sokmayın strese girdikçe ınadına yemek istemiyorlar