Kızlar herkese hayırlı geceler.Başlıkta yazdığım gibi bebeğim kilo almıyor.En son 20 şubatta yani iki aylıkken ölçmüştüm kilosu 4300 gr boyu da 54 cm di.Doğum kilosu 2100 gr boyu da 46 cmdi zaten üç hafta gelişim geriliğiyle doğdu yavrum.ilk iki ay bi kilo aldı şu an 3 ay 22 günlük 5 kilo 😔 iki ayda sadece 700 gr almış.Meme reddi yaşıyoruz uzun zamandır sütüm çok az mama ağırlıklı besleniyor son 10 gündür de ben rahatsızım kullandığım ilaçlar süte geçtiği için emziremiyorum ve dediğim gibi sütüm az.Ama mama veriyorum çok da güzel yiyor iki saatte bir mutlaka 90-120 cc arası.Gece 11de yatıp 3te kalkıyor 120 cc veriyorum rahat yatsın kusmasın diye.sonra uyuyor 5-6 gibi uyanıyor yine 100 cc veriyorum eğer çoook uzun yani 5 saat fln uyursa sa 150-160 cc veriyorum hepsini yiyo ama kusması da fazla.çok üzüldüm bebeğim neden kilo almıyor aynı durumu yaşayan var mı? ne yapmam gerekiyor? şimdiden teşekkürler hayırlı geceler herkese 🙋🏻♀️